Monday, July 30, 2012

Cu gîndul la America



A trecut ceva timp şi nu prea am avut posibilitatea de a mai scrie, dar uite ca acum am posibilitatea de a mai scrie ceva interesant ;)
Deci în continuare ...
Mă sună prietena de la student travel şi spune că "băieţi voi pe data de 1 martie 2011 aveţi tîrgul de job-uri"(prin băieţi se subînţelege Eu, prietena mea şi respectiv prietenul meu) bine pînă la tîrg timp mai avem .
Şi ce credeţi !? Apare un lucru foarte interesant la mijloc "Shurik" prietenul meu nu vrea să mai meargă cu noi împreuna, sincer eu am rămas portret nu aveam cuvinte, dar cum se mai spune "akazivaetsea" prietena lui tot merge în state cu totul altă companie şi cu totul în alt stat asta a fost pur şi simplu WOW sincer WOW.
Eu nu am spus nimic ca de obicei mă zîmbeam şi spuneam că oricum plecăm în state şi ne vedem acolo (încercam să mă liniştesc singur pe mine). Între timp cu universitatea deja se clarificase totul mămica mea a depus tot efortul ca noi doi să ieşim cu matricole si carnete de student şi cu toate restanţele lichidate şi puse deja în calculator că în caz de ceva chiar şi dacă de la ambasadă se vor verifica rezultatele noi să fim curaţi fară nici o restanţă.
Şi iată că a venit data de 1 martie 2011 ziua cînd trebuia sa ne ducem la tîrgul de joburi, eu cu prietena mea eram înscrişi undeva la orele 11 dimineaţa, dar prietenul în jurul orelor 9 dimineaţa. Am fost puţin speriaţi cum nu ar fi prima dată la aşa convorbire, mai pe scurt am ajuns acolo şi prietenul meu deja era nervos ca nu i sa primit să ia contractul de muncă în regiunea în care pleaca şi prietena lui dar oricum deja aveam contractul de munca la mînă dar se gîndea ce să facă =( A venit şi timpul ca noi să ne ducem cu o persoană care vom discuta despre jobul pe care deja lam ales, am discutat cu ea în jur de 5-10 minute şi ea a propus că dacă vrem să ne ducem ca pereche în state cel mai bine ar fi în statul Wisconsin oraşul Wisconsin Dells la un resort (cînd discutam cu ea idee nu aveam ce înseamna resort după asta am înţeles că e ca şi la noi la Vadul lui Vodă "bază de odihnă") sub denumirea de "Chula Vista Resort - http://www.chulavistaresort.com/"  în calitate de casier la un magazin, am spus ok şi am ieşit de acolo cu două contracte de muncă, eu eram foarte bucuros din punctul de vedere că ştiam că o să plec în state la sigur DAR din alt punct de vedere vedeam ca prietenul meu se schimbase şi nu mai vroia să meargă cu mine aşa cum ne-am înţeles din start.
Mai departe trecem la partea pozitivă deja cu contractele la mînă bucuroşi deja mi se părea ca eram în SUA
Ne-am dus la oficiul Student Travel ca de obicei unde nu mă duc pe mine tot timpul lumea ma recunoaşte şi mereu zîmbeşte şi toţi aşteptau raspunsul de la NOI după energia pe care o aveam era şi evident că răspunsul era pozitiv. Prietena mea de acolo mi-a spus asta înca nu e tot trebuie ambasada de trecut acolo pot apărea întrebări multe dar eu ştiam că dacă am trecut aceasta trec şi ambasada neapărat.
Trecem puţin la partea care pe mine mă afecta prietenul meu dupa diferite discuţii  cu partenera lui avea foarte multe idei care nu erau la locul potrivit spre exemplu "o dată ce avea contractul la munca să lepede compania S.Travel şi să se mute la altă companie" offf idei peste idei, în fine a rămas aici.
Eu am rugat-o frumos pe prietena mea de la companie de work&travel dacă mă poate ajuta cu ambasada ca să fie cît mai curînd deoarece eram în concediu, la ce mi-a spus că se va strădui. Atunci timp de cîteva zile eram cel mai fericit şi cel mai bucuros om din lume inclusiv şi mămica mea =)
Şi iată că peste cîteva zile primesc un telefon de la prietena mea şi îmi spune ca avem ambasada pe data de 24 martie 2011 totuşi pînă la urma sa primit să îmi pună ziua ambasadei în timp ce eram în concediu.
Între timp ce mă pregăteam moral de ambasadă trebuia să ne ocupăm de bronarea biletului la avion deoarece cum mi sa lămurit nouă, cînd te duci la ambasadă trebuie să ai confirmare că deja ai bilet la avion.
Acesta e unicul minus care nu mi-a plăcut la Student Travel am fost obligaţi să cumpărăm de la ei bilete la avion care au fost mai scumpe decît de la companiile de zbor. În cele din urmă am bronat 2 bilete din Odessa spre Chicago dacă nu mă greşesc pe atunci am achitat în jur de 700 de euro.
Şi iată ziua mult aşteptată, ziua care mi-a schimbat viaţa radical :)

5 comments:

  1. mai esti in Wisconsin la Chula Vista ? :)

    ReplyDelete
  2. waw...ce schimbare!!!
    si la mine viata s-a schimbat radical in anul 2011!!!!!Eram in State cind intr-o buna zi ma suna mamica si-mi spune -Uite stii ne-a sunat o doamna si ni-a spus ca ai cistigat GREEN CARD, la care eu am inceput a ride,,,,asa ceva nu poate fi...adica poate fi da nu cu mine>. In septembrie cind m-am intors acasa....aceeasi doamna deacu incepu-se sa ma sune pe mine aproape in fiecare zi.....la care eu ok am acceptat sa trec pe Kentford....Am urcat la etajul 8, am intrat in biroul unde statea o domnisoara...Acasta a inceut sa-mi vorbeasaca si sa-mi tot vorbeasca....eu desigur o ascultam cu gindul tot ca este doar o falsa!!!!Eu i-am dat in fine un raspuns pozitiv...si am plecat pierdindu-mi urma.....Peste vreo 3 septamani ea iarasi ma suna in legatura cu aceesi chestie....Eu am acceptat sa trec din nou pe la Kentford.....iar de data asta chiar ma convins....!!!Atunci am spus Wwau eu chiar am cistigat acum imi ramine sa-mi conving parintii sa ma lase......sa fac acest pas.....Afost greu.....dar am reusit.....in sfirsit in ultima clipa mama....a acceptat si am inceput acest proces....In septembrie 2011 mi-am luat viza la Bucuresti.....eram asa fericita....pentru doar 2 minute de discutii cu consulul am crezut ca-nebunesc o vara intreaga.
    Dupa o saptamina mi-am facut bagajul am urcat in avion si am plecat Unde?!acolo unde si iarna stai cu burta la soare,,,,aha da in Florida!!!Am ajuns pe tarimul minunilor asa cum toti cred ca e o luna am stat fara job.....prin octombrie am inceput sa lucrez la doua joburi....eram obsedata de bani...chiar daca constientizam ca banii nu ma fac fericita!! Dupa vreo 5 luni am hotarit sa renunt la un job....asa nu se mai putea.....Am inceput si eu sa inteleg ca traiesc....aveam timp de distractii,,prieteni, da desigur si bani mai putini in buzunar.In luna mai am hotarit sa ma mut in alta parte....motivul? sa fac bani mai multi!Asa ca mi-am facut bagajul si am plecat in NJ Atlantic City.....Am inceput sa lucrez intr-o cafenea pe malul oceanului.....acum tot aici sunt

    ReplyDelete
    Replies
    1. buna da dc ai plecat la Bucuresti dupa viza dac Americanii au ambasada la chisinau?
      Imi place mult New Jersey sunt aici de 4 ani,si multe distractii la Atlantic City.


      Delete
  3. Eu 2008 ... anul care am absolvit ASEM shi am plecat din MD, in USA 2 ani student apoi 2010 mia schimbat total viatza, am luat Green Card prin GC lottery shi a schimbat totul, am ramas in Atlanta shi am inceput o noua viatza ...

    ReplyDelete